tisdag, september 29, 2009

"she was never bored because she was never boring."

on-peak på fejjan just nu märker jag, har just sett jon stewart! det var snabba bullar vill jag lova. känner mig lite.. tom. ställde mig före i kön, är dålig på att vara studiopublik, skrattade där ingen annan skrattade etc, skrattade tyst utom då, tyckte det blev jobbigt med sjunde skämtet om qum. tyckte synd om bruce bueno de mesquita, som var en vit medelålders wannabe-mexicanare, som försökte men inte fick någon att skratta. och vad var det med gubbrocken mellan tagningarna? när coldplay spelades sa jag: "äntligen har någon dödat dj:en." sen fortsatte det med typ ZZ TOP!! "what would you rather; sweden or baconaise?" när vi kom ut var det svart ute och regn, tog en taxi och njöt av resan genom staden (all the city lights).

2 kommentarer: