söndag, juli 04, 2010

jag hjärta mamma.

alltså. mamma ringde just och sa att jag hade fått sms från jens till hennes mobil och frågar om hon vill att jag ska läsa det, det vill jag. jag hör hur hon klickar på mobilen som även är den vi pratar genom. hon läser första delen av smset. jag frågade vilken jens och hon säger att det står bara jens. jag frågar vad det är för nummer och hon förklarar att numret är ett streck som lutar åt höger, som ett "v" och jag frågar om det kanske är ett snedstreck? det är oklart. sen frågar jag om det inte är ett gammalt sms då? och då frågar hon hur man ser det? och jag ber henne kolla datumet. hör återigen hur hon klickar på mobilen och hur hon klickar bort mig.
hon ringer upp mig någon minut senare och berättar att det var ett gammalt sms. jag tackar för att hon ringde, vi lägger på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar