tisdag, april 12, 2016

post budapest.

hälsade på min honey i budapest. han är fortfarande så väldigt ung och träden blommade och temperaturen var ljummen. han överraskade mig när han mötte upp mig på flygplatsen. vi var ute och åt varje morgon, middag, kväll och var på klubbar och drack billiga drinkar och drack törley och åkte båt på donau. jag fick till och med sitta med i kontrollrummet när han programledde en gameshow på farsi som sänds via satellit i iran där teknikern som var tillsammans med en finländska berättade att han inte hade fått en löneökning på åtta år och där produktionsledaren (som sen själv skulle programleda) sa "om du någon gång ser en sån här shitty production, ring inte in".

så gick min honey grubblande och sa "jag funderar på om jag borde säga en sak till dig eller inte" och jag svarade "säg det inte" varje gång. till slut när vi låg i sängen kunde han inte hålla sig utan sa med stundens hela allvar i blicken att han älskade mig. jag tittade på honom och svarade ingenting förutom "starta filmen".

underbar långweekend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar