onsdag, juni 15, 2016

sista kvällen som 30.

det här har potentialen att bli den värsta födelsedagen hittills. den har inletts med ett bråk med mamma och ett obesvarat sms av han som potentiellt tradear med aktier alternativt säljer knark for a living.

pratade kärlek med pappa ikväll och sa att man måste vara lite förståndshandikappad för att vilja vara med mig och inte inse att man kan vara med någon annan och sen är med någon annan - så verkar som att aktieknarkdealern kanske var smart ändå? pappa sa att han tyckte att jag var orättvis mot mig själv. blir så trött på IRL-tinder. blir trött på mig själv och min "själ" som lever på existensminimum just nu. jag sa till jim att han också får förstå att det aldrig kommer att bli som i taxin med någon mer så att det är lika bra att vi förstår det och att man inte dömer ut allting på förhand. som ett pepptalk med sveriges landslag inför em-matchen mot italien. som tidigare ikväll kände jag ex att det var mer aktuellt att sitta på balkongen än att umgås när aktieknarkdealern frågade om jag ville komma till honom (trots att han är fin och bra) vilket visar sig vara ett bra beslut när han inte svarar på mitt svar. allt känns hopplöst. vill typ bara göra mig små ärenden och skriva till kriffsy för att han fortfarande är det tryggaste jag har haft (obs att jag inte vill intrigera eller sånt). samtidigt ger ensamheten upphov till hela den här bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar