måndag, september 15, 2008

jag är ett vrak och ingenting jag behöver finns kvar sen pc city satte in dödsstöten på datorn. jag torrentade för första gången ikväll med tårar i ögonen och det var för lite utrymme på hårddisken så jag slängde 300mb och så skulle jag mounta och installera på partition d: istället för c: och då stängde programmet av sig sju gånger för att det inte funkade och det var för fullt på c: och jag fattade inte varför det inte funkade så då fick jag slänga 1gb för att det inte var tillräckligt med utrymme på c: och för att det var enda stället det gick att installera på. och mitt i det här kommer kristoffer hit och stör med ett leende och jag blir så irriterad, men så kysser han mig och ger mig geisha från sin godispåse, geisha som han bara har lagt i för min skull, och säger att allt kommer ordna sig och allt brister och jag börjar tåra och snora. det är bara så fint det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar