måndag, februari 09, 2009

alla hjärtans dag.

alla hjärtans dag börjar ju närma sig och jag hade inget minne alls av vad som hände förra gången, något jag syrligt påpekade för min pojkvän med ett "det kan ju inte ha varit så minnesvärt precis." någon dag senare kom jag på exakt hur det var. alla andra 14:e februari har ju varit lite si och så minst sagt, någon gång har jag ett minne av att jag först cyklade i ett dike p.g.a. ishalkan på flogganvägen och sen spenderade natten hos någon lover, men nu ville jag göra det lite speciellt med tårta och blommor och något mer jag uppenbarligen tyckte han förtjänade. och han var ute och affischerade till elva på kvällen, kom sen till flogsta och kommenterade det hela med "skulle jag kunna lämna blommorna här eller? så slipper jag bära med dom." i år åker jag till mamma och pappa.

1 kommentar:

  1. hahaha..."skulle jag kunna lämna blommorna här eller? så slipper jag bära med dom." va fin han är

    SvaraRadera