torsdag, september 23, 2010

ikväll intervjuade vi jejo perkovic från bear quartet om deras nya skiva. annars kom jag hem med smink på fel ställen och trötta ögon och huvudvärk. jag har köpt en alldeles för dyr kappa idag. jag borde lämna tillbaka den. fastän jag har tjänat ihop till den (inte csn). har lite ångest inför imorgon, debaser-folk ska komma! vad ska dom tycka? på smålands live hade jag en krydda i tänderna som INTE gick att få bort hur mycket vi än försökte. det var en kille som önskade smack my bitch up hela kvällen som inte heller gick att få bort. när vi spelade den tog han ett hårt grepp om min arm och föste mig ut på dansgolvet, jag skrek "det här måste vara din favoritlåt" och han skrek tillbaka "min med" innan han for på golvet med hela sin längd på två meter och började jucka mot golvet. jag får dåligt samvete för minsta lilla vita lögnen numera, jag måste träna bort det. jag satt i bilen idag när de talade om kbt-terapi och hur man lindrar eskalerande ångest. istället för att tänka trösttankar skulle man ta smällen och må riktigt dåligt var svaret, jag minns inte om det fanns någon fortsättning på det men jag minns att jag tyckte att hennes röst var betryggande, liksom en sån röst man skulle kunna betala terapipengar för. jag lyssnade förstrött på agenda där alla gick åt mtv-killen lars beckung som är kanal 5s programchef om kungarna av tylösand och då sa en kvinna som var starkt emot alkohol att arbetsgivare faktiskt facebookar ansökande och jag tänkte vad hade jag för bild sist och det förklarar varför ingen har hört av sig och sen googlade jag mig själv men jag kommer inte upp. så det beror inte på det. en gammal artikel från när jag var 22 år gammal kommer upp på typ sida två eller tre. vad hade jag för drömmar då? minns inte. eller jo att se snön falla i new york. nästa dröm är att se stjärnhimlen över öknen i afrika. det är inget skämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar