måndag, oktober 11, 2010

sleepless in fagersta.

jag läser en blogg av en fd tjej till någon jag har haft ett speciellt förhållande med och om hennes försök att bli publicerad och hon har nu fått en tresidig refusering och jag tänker att det kanske finns någon som bryr sig ändå. någon som lägger ner tre sidor med kommentarer för att hjälpa eller uppmuntra en främling som fortsätter att skicka sina nya utkast. det känns hoppfullt. jag är i fagersta nu i ett område där man inte hör någonting annat än ljudet från trimmade bilar på riksvägen och ibland när vinden ligger rätt skjutövningarna från skogen. jag gick och tog en dusch och en varm lång dusch kan vara bland det skönaste som finns. jag använde ett schampo som hette "teatree mint" och det luktade som after eight. hungern kickade in medan huden torkade förvånansvärt snabbt. och på kinesiska muren står victoria och daniel och tittar ut och ser glada ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar