onsdag, februari 02, 2011

i fredags.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
i fredags var vi ett gäng som åt på magnussons och hade en hejdå-middag för veronica och tomas som åkte till australien i måndags. jag åt en god räkmacka och grät lite. sen var jag på terassen för första gången. i jämförelse så är green man i fagersta classy. ett mer passande namn för terassen hade varit lonely hearts club om man skippar allt vulgärt. medan alla andra gick vidare till strangers in the night på vg gick jag ensam till ög där svetten rann efter väggarna, och hånglade med kristoffer. sen gick jag hem och la mig. v skickade senare på natten ett sms där hon berättade att man då tydligen spelade dragspel till britney på strangers in the night och att de hade valt fel, man kanske skulle ta och besöka vg ändå någon gång? låter ju rätt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar