onsdag, augusti 17, 2011

högt och lågt.

igår var jag på möte med garbergs och man kan väl säga såhär, att de inte direkt var jätteintresserade av mig. trots att jag är en guldgruva. jag sa att jag tyckte det verkade som ett trevligt ställe och han tittade lite misstroget på mig och jag ba: "eller..?" och han verkade väl tycka att det var sådär. jag visade mitt bidrag i en tävling jag var med i som jag inte vann, och ett diplom och pratade om vad jag hade gjort men inte vad jag hette (kanske lika bra) och jag var därifrån på tio minuter.

däremot så ringde min chef på nk alldeles innan när jag var på willys och handlade under en av alla de plågsamma mathandlingsturerna ("jaha, vad ska vi äta ikväll då..?") och frågade om jag ville ha något mer regelbundet samtidigt som jag har fått erbjudande om att bli in-house dj under hösten på ett ställe som snart öppnar här i uppsala. men. så summan är: jag är skitfattig men hoppas att det inte är fallet när hyran behöver betalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar