torsdag, maj 19, 2016

kryssfingret hänger.

kussarna var här ikväll och vi åt middag och låg i soffan och såg på oculus. oculus var inte så bra så se den inte.

var på träff med en fin kille igår som jag har varit på samma fest som ett par gånger. jag har alltid trott att han har varit psykolog för att han har verkat så välklädd men besvärlig. jag glömde tiden för att han var så bra att prata med/titta på. när vi gick från mosebacke frågade han vad jag nu ville hitta på!!! that's a first, vi gick till en bar, han sa saker som "det som är bra med att det är så hög musik här är att det är lätt att shazama." när vi sa hej då sa han "vi hörs om helgen?" och jag sa "jag är upptagen hela helgen" (vilket är sant) och sen sa vi hej då och han klappade mig på axeln. nu har jag skickat ett meddelande med en länk som han inte har svarat på. :( det är klart att det är jobbigt med länkar, vem skickar ens länkar? hallå det är 2016. om han tvärtom hade svarat så hade jag fått panik och trott att han ville gifta sig med mig och så hade jag väl blockat honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar