tisdag, januari 24, 2017

baba stiltz- baby.

för trött för att ta nya tinderbilder. imorse byggmöte, sen fem timmars styrelsemöte, sen ett möte om en tjänst och två jobberbjudanden (!), ett nej på en annan tjänst jag varit på intervju för och sen ett årsmöte där jag blev invald som ersättare i en styrelse och vald till centerpartiets lista till kyrkofullmäktige för brännkyrka församling. sent ska syndaren vakna!! borde ha någon slags kampanj?

sen hörde han av sig och jag blir glad och irriterad. why u be texting me bruh? han var sådär intresserad och ställde frågor och frågade om det hade gått bra med myndighetspresentationen och sa att han hade pratat med philip om att dricka en eller två flaskor mousserande till helgen och frågade om jag skulle ut, om jag ville mötas upp? jag svarade "nja, det har inte gått så bra att mötas upp hittills så" och han sa "ah ok förståeligt" fast förståeligt felstavat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar