tisdag, maj 29, 2007

västerås.

kom hem från andreas och norberg nyss, det var skönt att bara ligga och slötitta på kvalitétsteve, t-rexprogram medan jag läste tidningen, sen haute couture, prata om hans myggnät och hur en chevrolet hade hamnat på deras uppfart. den låter tydligen mycket, men har luftkonditionering och gigantiskt flak. som man kan frakta saker på. vi åt vaniljglass med hjortronsylt och jag fick massage och somnade nästan. kände mig lite yr för för lite sömn. han sa att jag fick sova över men jag åkte ändå.




jag och mamma åkte till västerås tidigare och var där från 11 till 17, plågsamt lång tid och det regnade ute. nytt objektiv och några fina billiga kläder. per ringde från radion och frågade varför jag inte skulle vara med på fest. träffade olle som sa att jag borde varit med på repetitionerna på kvällen fastän det är några år sen man satt där efter hårt övande och ömmande röda fingertoppar. peter frågade om vi skulle ha minipicknick imorgon om det var fint väder. hoppas det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar