torsdag, december 06, 2007

expressen.

expressens lokaldel vet tydligen också vad som är hett nyhetsstoff och inte. på artikeln verkar det som att vi träffades för en intervju men det gjorde vi inte så vem som har sagt vad stämmer inte alls och den är väl rätt neutraliserad om man jämför det vi egentligen skrev om extas och thailändska ljus och lågstadiediscon, och sådär men det kan väl va kul.



http://uppsala.expressen.se/nyheter/1.956864/het-electro-och-retro-med-discodarling
http://uppsala.expressen.se/nyheter/1.953999/people-satsar-pa-ett-bredare-klubbregister

och så säger våra chefer



nu på fredag har vi äran att bjuda in alla våra nära och kära till mingel (ni får mingla) bubbel (kanske neonblått) snitt (vegetarisk eller med skagen) och hyfsad musik på people. klockan 22.30 öppnar vi dörrarna och sen har vi fest med våra kompisar, och annat folk som vill komma in efter 23 till 03.00 på natten. kom dit, det kan bli lika roligt som man hade på lågstadiet. osa till någon av mig eller jenny på något sätt senast nu på fredag kl 18 om du vill va med.



jag sa till en på radion som jag aldrig kommer ihåg vad han heter igår att han fick komma på fredag om han ville (han var där i fredags) och han dissade mig fett. han sa att han var upptagen för han skulle baka pepparkakor. löjlig ursäkt, vem bakar pepparkakor mellan 23-03 en fredagsnatt undrar jag, nä inte så många tänker jag så han bjuder jag inte igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar