lördag, april 05, 2008

radio killed the videostar pt 2, dagen efter.

"studentradion 98,9, inte riktigt hundra?" har väl aldrig passat bättre. katastrof, kaos, jag ville knarka. har inte orkat svara i telefon på hela dagen. gud vad jag kände mig ensam. aldrig igen. highlights är "hej, vi står vid domkyrkan?" "-jaså?", och fem min i åtta "just ja, dom ska visst ha vinyl", "-såklart dom ska ha det?" och "pinnarna på vinylen är borta?" "-nålarna..?", och folk får vara barnvakt åt minderårig son och flickvän och åt nån som har problem med alkohol och en barmästare som bestämmer om att byta på dansgolven över huvudet, "måste tänka på gästerna", och jag undrade förvillat vilka han kunde prata om. needless to say grät jag när jag kom hem, och somnade.



och ps. jag såg aids-smittan arbeta på systembolaget. jag ställde mig i en annan kassa och det fick mig också, att vilja knarka. han verkar dock, however, inte hålla på med det på arbetstid. en annan sak jag har funderat över är om det bara är folk från diverse åtgärdsprogram som jobbar på myrorna? heja ams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar