söndag, augusti 24, 2008





igår drog jag på mig min exklusiva leopardklänning (trashy) och gick på fest och ida hade gjort gigantiska punschrullar. det var en kinesisk tjej där som någon av killarna var tillsammans med som inte sa någonting och åt fyra punschrullar och däckade. det var en skitkul fest. sen gick jag och jonas vidare ut och minglade. sen gick vi på efterfest hos ida till tre på morgonen och dansade och hoppade i sängen till prodigy. alla som var där var lyckliga. sibbe gick och duschade och det är alltid då alla brukar gå. jag gick hem till mig. sen bröt helvetet lös när kristoffer kom hem till mig. vi bråkade och skrek så att alla andra i lägenheten vaknade. idag läste jag artikeln "vi bråkar på fyllan"-artikeln på aftonbladet och det är tydligen fler som delar det här problemet.

2 kommentarer:

  1. Hon är faktiskt japanska! Förresten ser det ut som din hand är max högra hand, bruten. Bleuh!

    SvaraRadera
  2. Det där var en sjuuuukt snygg bild! Wooh! :D

    SvaraRadera