söndag, augusti 17, 2008

jag är så besviken på kristoffer i örebro just nu, men vad kunde man vänta sig, egentligen. det kan vara alkoholen som talar, också. det har varit en underbar kväll, det är allt jag kan säga. jag och peter började förfesten hos honom med gamla LP-skivor och körsbärsvinet. och han gjorde en vit, en rosa och en lila drink och sen en guppig väg till risbergs verkstad i kärrgruvan norberg, banden polisens rekonstruktion av the band, bruket och nåt countryband spelade. polisens rekonstruktion av the bands synthman hade en saftblandare på huvudet som nån i publiken satte på, det var helt hysteriskt. sen tog batterierna slut. en tjej frågade vad jag hette och vi pratade lite, sen sa hon att jag var otroligt vacker. ego-boost och peter började skruva på sig lite obekvämt, haha. jag och perran som jag inte har träffat på hur länge satt och pratade ute mest hela kvällen. vi åkte sex i en fiat dit, på vägen hem sjöng jag och peter till radion längs med gamla norbergsvägen och min kusin som aldrig ringer ringde om en tallinnresa. hela himlen är disig och fullmånen lyser upp allt. det är vackert ute, precis som det brukade vara. jag kommer må så dåligt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar