fredag, mars 20, 2009

i fagersta.

jag såg fyra personer promenera här i fagersta när jag kom hem.

mina föräldrars dator låter som en begagnad skäggtrimmer.

jag har idag varit på eftermiddagsmatiné med hela PRO i uppsala. och deras medföljande åkommor som inkontinens, höga andetag och konstiga ljud, alla med permanentat hår. mannen med den fulla blåsan trängde sig ut genom raden (min rad) av sittande människor i ren desperation efter en timme av höga suckar och skakande ben och en sur fru. efteråt utanför var det nå gammeljippo med några som såg ut att komma från frälsningarmén som skramlade med bössorna. veronica var med i ett medicinskt experiment för att få biljetterna.

imorse när jag lämnade in tentan frågade tripp, trapp och trull om jag tänkte komma på grammatiken. jag sa 'nej' och de gav mig sura blickar och kommentarer. ha. ni är bara avundsjuka för att jag gör som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar