måndag, november 01, 2010

miniweekend.

Photobucket
i lördags åkte vi och hälsade på mamma och pappa i fagersta. första mötet för kajsa och hoa med min pappa var att fönstret på övervåningen flög upp och han skrek förbannat åt grannarnas besökare att flytta på sin bil. det var ingen fråga. jag sa: "ja, det där är min pappa." kristoffer tyckte att det var väldigt kul.
Photobucket
pappa testar kameran.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
jag gav dom en guidad tur i fagersta. som ni ser är det fullt hålligång på hembygdsgården.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
sen åkte vi till resans mål i hällefors. vi lagade en pampig middag och kajsa hade med sig champagne och vi satt uppe till mitt i natten och pratade med en sprakande brasa bredvid oss som värmde från höstrusket.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
sen var det morgon och då badade vi bastu och i det förjävligt kalla vattnet. jag var kall om fötterna resten av dagen.
Photobucket
vid det här laget hade jag och kajsa gått upp och duschat och tagit på oss varma kläder men kristoffer och hoa plaskade på.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
sen åkte vi vidare till örebro och åt middag med kristoffers familj och det var hur fint som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar