måndag, november 05, 2007

linköping 3.

torsdagskvällen. tough alliance kom vid fem och kristoffer mötte upp vid hg och abraham var försenad. jag satt med hemtentan till nio och kristoffer kom förbi och schweeky lagade mat och kristoffer gick och jag skickade in hemtentan och schweeky gick och jag och kraba fixade iordning oss och sen gick vi. förfest hos sebastian med alla de gamla och emma som hade köpt alkoholen åt mig och oskar som kom dit. sen gå iväg till hg, dansa berusad.



jag orkade inte med kaoset så denniz öppnade för mig och jag ställde mig i deras inglasade bås högt upp bredvid scenen och sen började världens mest överskattade band att spela. det är synd att dom är så jävla otrevliga, eller, henning är väl rätt trevlig. projektionerna de hade var bättre än de hans appelqvist hade med sig på kalmars som bland annat föreställde män iförda kråkmasker som sprang omkring utanför willys.



sen stormade folk den höga scenen och de två vakterna såg rädda ut och fick jobba för pengarna. jag har en bild på det.



resten av natten kan närmast beskrivas som dr. albans låt tio små moppepojkar och folk bara försvann. "en åt kex sen var de bara sex." efter att de var klara gick jag på efterfest. magnus och robert hade telefonsex. det var tänkt att vi skulle åka hem allihopa i en hyrbil senare på natten men eric och henning som var fulla ville på pundarefterfest, kristoffer sa att vi skulle ta tåget morgonen efter istället. han kom till mig istället, han sa att han hellre ville vara med mig. vi somnade tillsammans vid fyra, halv fem i ett vardagsrum i en tältsäng.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar