onsdag, januari 30, 2008

osympatiskt.

förfest och man satt och utlämnade sig själv som alltid. jag och jenny och våra bekymmer. det är som ett humorprogram på tv4. något tragiskt vilar över det hela. blev först inte insläppt på snärkes igår för någon hade redan gått förbi kön med mitt namn. alkoholkänslig dessutom. vakten som jag hamnade i bråk med i somras är numera min favorit, min misstanke om att han ville ha mig har dock lagt sig lite. jag kände mig uppriktigt lycklig på dansgolvet med jenny inatt. vi tog våra drinkar och gick utan att betala när hon hade viftat med kreditkortet i en kvart framför han i baren som ignorerade oss. oddsen för att han tar upp det med oss (särskilt med allvarlig ton eller hårdhandskar) är små eftersom han ignorerar oss sen 10:e augusti 2007. nu har jag en pissig huvudvärk. och en tvetydig föreläsning att se framemot klockan 1615, "vad är egentligen en "stund"?" det går i hård af segerstad-släktet. skratta eller gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar