fredag, januari 23, 2009

lite propaganda.

jag har typ varit ganska frånvarande hela veckan, men nu när det här är klart så blir det säkert mer liv i luckan. det här har jag gjort, helt själv. inte någon hjälp från någon, JAG HAR GJORT DET HÄR. HELT SJÄLV. jag vill helst inte höra om stavfel och marginalfel och annat, nu är det klart. fantastiskt. tony antydde att han tyckte att den var för plåttrig "är det inte lite för mycket bilder..", men kom igen, alla gillar väl bilder. ju mer desto bättre, säger jag. som bildböckerna man hade när man var liten som snart byttes ut mot femhundrasidiga böcker utan en enda bild. på sin höjd diagram. bildböckerna med bilderna som höll kvar ens blick i en evighet i jämförelse med bilderna man tittar på idag. och bilderna man tittade på då genererade så mycket frågor som "vad är en vägkrök". jag minns att jag undrade det. nu när jag tänker på det berodde det väl på att man typ var nyfödd, man hade ju inte sett någonting i världen, klart man var nyfiken på allt. tänk att se sak för första gången i livet.

som ni förstår är foldersidorna i den ordningen som de kommer att falsas, kan man ju hoppas på åtminstone. än är inte loppet vunnet. om du har tur kanske du får en i din brevlåda. fan vad duktig jag har varit. disciplinerad och envis. alla kvalitéer man kan önska. tiotusen exemplar, den är så mycket bättre än de förra tråkfoldrarna som har gjorts, herregud. matig, skulle man kunna säga. ja, rätt matig alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar