tisdag, januari 19, 2010

lost in translation.

har varit inne i en period av historier utan poänger, historier jag tycker har varit festliga som har gått helt förlorade. personer som tittar medkännande på en som stilla undrar. sagt mycket som kommer ut fel och man tänker nej nej.

något som beskrev mitt liv för några veckor sen rätt så precis var peter: "vakna klockan åtta på gott humör - check, frysa för mycket och besluta att somna om - check, två timmars psykologiska mardrömmar - check, vakna med en temporärt bistrare livssyn - check."

jag börjar komma ur det nu med andra morgonen i rad som jag nu vaknar klockan sex. imorse väckte jag kristoffer genom att göra en kullerbytta över honom, dra honom lite lätt i håret, lyfta lite på armen, klia honom på ryggen, bita honom i örat och sådant. sen gjorde jag frukost åt oss och han sa "tack för frukosten vad fint" och jag sa "tack själv för att du diskar sen vad fint"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar