fredag, januari 15, 2010

wheat- don't i hold you.


min favoritvideo och kanske låt också sen jag vet inte hur länge. ibland glömmer man bort den men sen kommer den alltid tillbaka och får mig att minnas alla. hur han alltid körde med händerna nederst i ratten, och det var alltid mörkt ute. någon annan som gillade videon vid 3:33 särskilt. jag har suttit med ett påbörjat brev, aldrig slutfört eller ivägskickat, sen ett halvår tillbaka. 13 sidor nonsens och det känns som att man borde gå igenom det, skriftligt är ändå för alltid och för alltid är att tänka efter före och man borde fylla det med något som gör den andra personens tid värd det. jag avslutade med en text av virginia woolf, ändå oklart alltid oklart. imorgon åker jag tillbaka till min bf och partylivet. helgen: ög, inflyttningsfest, velvet, radiofesten, idas fest?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar