söndag, november 13, 2011

fars dag.

jag bad kristoffer att fråga sin pappa om han använde sin limegröna skjorta som jag ordnade från NK i somras dagen till ära varpå han smsade att han har varit lite försiktig med användningen av den, haha.

jag glömde att gratta min egen pappa för att jag var lite upprörd över att han inte hade ringt vid lunch som han har gjort hela veckan för att höra hur det är med mig. så jag ba: "HALLÅÅ VARFÖR HAR DU INTE RINGT! VAD GÖR DU! MÅR DU BRA!" han ba: "eh, ja" sen innan vi la på frågade han om jag inte ville gratta!! jag ba: "JO DET VAR DET JAG HADE TÄNKT MEN SOM JAG GLÖMDE BORT EFTERSOM JAG BLEV SÅ UPPRÖRD NÄR DU INTE RINGDE!" han bara skrattade men man blir ju orolig.

men jag vet ju att det inte går någon nöd på honom eftersom mamma hade köpt en skjorta från dressman och rakskum och bakat en tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar