torsdag, november 17, 2011

valnöt - brev till marabou.

"Hej, varför slutade ni någonsin med Valnöt, två goda smala stänger i en silverförpackning? Kunde ni inte ha slutat med exempelvis Skotte istället? Har haft craving efter Valnöt i flera år nu. En gång när min pojkvän ville vara elak så utropade han förtjust: "Valnöt!!!" inne på Ica Supermarket varpå jag blev så upprymd och bara: "VAR!!! VAR??" för att jag trodde att ni hade börjat med dom igen. Om ni har något exemplar av Valnöt kvarliggandes i någon kartong får ni gärna skicka det till mig. Ni kan lägga med ett inbetalningskort på 10 kr eller vad den brukade kosta, så betalar jag.

Vänliga hälsningar,
Valnötlover
Emilie"

1 kommentar:

  1. Det är djupt tragiskt att dom tog bort den främsta chokladen i sitt sortiment (dubbel valnöt) även kexnougaten saknas känns trist! /R.

    SvaraRadera