onsdag, mars 09, 2016

irrationella kvinnodagen.

han hann inte ens komma hit innan han förolämpade mig men väl på plats höll han tillbaka pga internationella kvinnodagen. vi lagade mat och han fick än en gång se hur värdelös jag är på att laga mat first hand men han har börjat träffa en tjej inom corporate finance som pendlar till dubai (hjärtat sjönk), så det är inget jag kan tävla med precis. tänker att hon ser ut som léa seydoux i spectre, han pratade om henne ("fruktansvärt tråkigt yrke") med viss aktning i rösten. förstår inte varför han vill ses när han 1. inte gillar min personlighet 2. inte vill hångla eller ha min kropp 3. inte får så god mat. är det min nya soffa??? han slog in några böcker från sci-fi-bokhandeln i paketpapper och han är verkligen värdelös på att slå in paket.

han vågade inte veckla ut benen på soffan av rädsla för att nudda mig, på det hela taget en väldigt lyckad kväll och kuddarna luktar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar