onsdag, mars 02, 2016

no netflix and chill.

han som inte hör av sig när han är dubbelbokad (eller egentligen annars också) frågade om jag vill se den nya bond-filmen med honom nästa vecka. this raises so many questions, SER JAG UT ATT GILLA ACTION? och för det andra, varför vill han ses igen efter tre månader när han inte ens gillar mig. han gillar mig så lite att det är smärtsamt, men han kan bara inte låta bli? han bokade till och med om sin tvättid för att jag är så busy. jag frågade: "på bio?" och han svarade: "den har slutat gå på bio". nico tror att han vill ligga, men jag tror att han kanske bara vill ha en kompis för att han är sällskapssjuk, det vet man ju hur det är (jobbigt).

det här får mig att tänka på en incident under en fest i scoutstugan i kärrgruvan under gymnasietiden. jag satt och pratade med perran och tyckte att vi hade det så kul när han plötsligt sa "du, jag gillar henne därborta så skulle du kunna sätta dig någon annanstans så hon inte tror att vi är tillsammans?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar