söndag, april 19, 2009

ja.

herreguud, det här är första gången jag kan äta på hela dagen. vi började med att skåla upp 2 liters champagnen och lyssna på det snurrar i min skalle innan vi gick vidare och mötte upp alla andra på v-dala, fördrink, sittningen, skål på skål, punsch, snaps, cider, vin, vin istället för kaffe, mer snaps. next thing spelade jag melodie mc- dum da dum på stora golvet med vinglaset i andra handen och det var så sjukt mycket folk, överallt. det kom 1000 pers (!!!) sen var det dags för efterfest och jag har verkligen inget minne av promenaden från v-dala dit men jag måste ha varit hemma efter fem för solen gick upp under metrarna hem. när jag gick igenom bilderna på kameran fick jag även se prov på mina vighetstalanger, ÅNGEST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar