fredag, april 17, 2009

need for speed?

det här med att planera fester tar ut sin rätt *känner sig som 35* UNT har skrivit om "den ständigt växande 25-åringen" men glömde att nämna ett ord (!) om FESTEN på v-dala imorgon. och nu 07:43 verkar deras hemsida dessutom ha blivit hackad. det är tur att folk inte har något val eftersom att inget annat händer i hela stan, utifall den massiva både lagliga och inte så lagliga affischeringen skulle ha brustit någonstans (don't think so). jag har faktiskt aldrig känt mig såhär peppad, jag peppade lite extra igår för både ög, gotlands och vg hänger minsann på låset! jag tänkte sy min egna klänning idag (efter att det vi kan göra är klart för imorgon, folk klipper och spelar in sketcher hela dagen, folk bränner saker, folk affischerar, folk sprider ryktet, tittar på ljuset, folk tränar på saker, fixar med slammerschemat, etc.) med förhoppningen att inte se ut som viva la diva-kvinnan/mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar