lördag, augusti 25, 2007

flogsta forever.








jag gick upp på festen på taket, jag gick ner, jag åt mackor, jag orkade. jag drack någon slags mjölk som är ganska nyköpt men som redan har anammat ammoniaklukten från kylskåpet utan något handtag, fast den har satt sig på smaken. det är ju uppenbarligen något som är ruttet men jag kan inte lista ut vad det är. varje morgon tittar jag efter lika förbryllad. jag tycker om att bo på sjätte våningen här i ghettot. jag till och med älskar det. en annan sak som jag tycker om är olas katchiga sång "natalie" och danny och hans fantastiska låt "tokyo". jag har funderat hela dagen på om han varit i tokyo, låten är ju så trovärdig just när han sjunger "tokyå", det står verkligen inget om det på hans fansites. undrar ingen? man kan googla sig till döds på såna frågor. däremot var han i göteborg, nästan samma som tokyo, förra veckan där robert stalkade honom och tog en del bilder med namnet "han vill umgås med mig". nu när jonas gick in till dylan för att hämta cola satt det någon snubbe som inte var dylan på toaletten och sket med öppen dörr. nasty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar