torsdag, augusti 23, 2007

i tisdags.





grillning hos jenny med brandkåren. sen snärkes och gled förbi i skön dimma. närgångna män, en som följde efter hela tiden och motade in mig mot väggen tills jag försvann och sen en lärarstudent i geografi och gymnastik med repliken "du är så jävla söt, du är den första jag stöter på". han visste inte var fagersta låg "vi lär oss inte orterna", och när jag frågade kunde han inte hoppa bock "jag kan inte hoppa bock". jag sa att jag inte trodde vi hade någon framtid i såna fall, och jag ville gå hem. han som vi dansade med förra gången kom och pratade igen, han var trevlig. christoffer hette han.



igår åkte jag och kristoffer in till akuten halv tolv för han har fått en ny infektion i kroppen. jag åkte hem vid tvåtiden, och tillbaka vid sex. kom hem 23 på kvällen. klarade uppsatsen, snart fil. kand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar