lördag, augusti 25, 2007

hemma igen.

klockan är halv sex, vaknade med ett ryck med datorn på sängkanten och armen med köttsåret, efter skateboardandet på p-huset och balanstappningen, som hade klibbat fast i tröjärmen. blod på klänningen och säkert blod på flera ställen. alkoholdoften i hela rummet gör mig illamående. inatt var bra, jag har klippt mig. jag och ida tittade på carolafavoriter och störde alla andra och sjöng med innan vi åkte iväg. christoffer var ute och saker är egentligen som de alltid varit och jag visade såret och han blåste och vi käftade som vanligt, hans programidé, korsning av melodikrysset och på spåret; "korståget."



den här ensamheten som ingen kan rädda en från, ibland har man bara någon att dela ensamheten med, typ temporärt, det kanske är såret på armen som svider fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar