söndag, oktober 28, 2007

rockgasquen på v-dala.

jag vet inte vad jag ska säga. kvällen var helt galen, och vi fick beröm för våra strålande temposkiftningar och misstag, och vi bjöd våra kompisar på den gratis alkoholen vi hade fått och det spårade ur till slut och en av kristoffers kompisar blev utslängd för att han hade somnat i någon annans dj-bås, en annan blev nerslängd från scenen av vakterna när han hade passat på att göra ett gästspel där medan bandet spelade, några andra klättrade på högtalarna och en dansade med ett fastmonterat stativ och en annan spydde och däckade, och kristoffer som var långtifrån nykter själv var tvungen att gå för att hjälpa kompisen som tidigare blivit utslängd, som nu hade gått vilse i uppsala, med hans nycklar.



jag har ingen röst kvar alls. jag är fortfarande helt lycklig och i extas av alla svettiga människor, jag var helt lomhörd och svettig som vi dansade och spelade och skrek med till det vi själva älskade. det bästa någonsin. foajébaren bredvid oss hade slagit försäljningsrekord med 7000 kr fick vi veta på väg hem efteråt.







innan och efter vårt golv. lars och maken.

1 kommentar:

  1. åh, nu förstår jag att jag verkigen missade något!

    SvaraRadera