fredag, augusti 08, 2008

jag hämtade min laptop från verkstan idag. han som jag lämnade in den hos undvek att komma fram och skickade fram någon annan. jag tror det kan ha att göra med min utläggning om hårddiskar förra gången när han bestämt sa i egenskap av man och dataexpert (och samtidigt visade vart deras kunskapsnivå låg) att externa hårddiskar absolut inte går att laga och tittade på mig som om jag var en idiot vilket gjorde mig irriterad och jag hävdade att han var dum i huvudet (men det kan lika gärna ligga i företagskulturen) och var bestämd när jag sa att typ 90% bara hade ett elfel som kunde åtgärdas medan typ 5% var brända och förstörda, och att 5% hade nåt annat fel men att man fortfarande kunde rädda filer samtidigt som jag antydde att han var inkompetent och att jag skulle kunna göra hans jobb bättre (men det var säkert bara en vikarie).



matte/data-inriktningen på gymnasiet var inte helt förgäves. apropå det så ska jag läsa ekonomi till hösten och det får mig att känna mig som en tönt. (såvida något uppseendeväckande inte sker.)



ska jag få användning för min casio igen som alltid ansågs vara mindre värd än en T9 fastän den har trefärgad graf (!) beat that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar