lördag, december 27, 2008

it was big it was bright it was wrong it was right!!!

han ringde imorse när jag hade hunnit sova i två timmar och frågade var han hade lagt kameran inatt och jag sa toaletten och han frågade körsbär som var där inne som sa att den var där och vi la på. jag sov två timmar till. jag har tittat på bilder ikväll, en massa jävla bilder. kärlekar, mig, stunder, ställen, solnedgångar. saker jag inte kommer kunna glömma förrän jag blir gammal och gaggig. som i mappen "paris", när jag åkte ensam till paris i februari och stod högst upp i eiffeltornet och tog bilder på mig själv och kineserna som skrattade och gick förbi bara för att de alltid reser i grupper om minst 14 med minst 30 kameror. så jävla snygga bilder också. jag blundade på alla från versailles. eiffeltornet var en annan succé med stormen.

jag måste försöka kunna ge mitt barn en egen bil - en stor nyckel till frihet. mer möjligheter än frihet kanske. men i slutändan är det kanske samma sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar