lördag, december 06, 2008

like you as a sunset and i as a wildfire.

jag vaknade klockan ett idag med en kille, min kille, som hade kommit senare än jag och fortfarande var lika full som jag. alkoholandedräkt och jag mådde (mår) dåligt och det var en miserabel morgon (lunchtid?). jag satte mig långsamt upp och kände mig yr, det är mörkt innan man ens har vaknat ena festen (festerna) hinner inte sluta förrän andra börjar. oproduktiva dagar. hade en intensiv dröm inatt (imorse?). igår var speciellt. först fotoutställningen och sen radiofest. dansa sist av alla. snart kommer v förbi och då tar den här kvällen och natten fart. korridorsfest, jag och v, i gamla studentstaden hos tony. till att börja med. det här med v är helt sjukt, som två delar av en person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar