torsdag, september 24, 2009

dagen.

Photobucket
åkte in för att träffa mimmi.
Photobucket
spexaren själv skrattade mest, åt sig själv.
Photobucket
när jag såg spexaren kom jag att tänka på hur glad jag är att inte har en kille som spikar upp en spik i näsan eller sväljer långa ballonger.
Photobucket
morgan och mimmi. när jag såg morgan freeman, eller woody allen som man också kan kalla honom, på gatan kom jag att tänka på hur glad jag var för att jag inte var hans styvdotter.
Photobucket
här har vi en glad kines som glatt poserar för vilda främlingar.
Photobucket
jaha. det är såhär det ser ut.
Photobucket
hearstbyggnaden. såg det i ett avsnitt av oprah, eller var det kanske martha stewart? försökte ta mig in till restaurangen men vakten hindrade mig. jag frågade om man fick äta i restaurangen men det var bara för de som jobbade. han och jag pratade ett tag.
Photobucket
synd att jag inte hann med att ta bild på planet som syntes mellan byggnaderna, för den dramatiska effekten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar