söndag, september 20, 2009

uppsala universitet.

inkommande:
"Hej Emilie!

Jag har gått igenom din uppsats nu och du har gjort många förbättringar sedan förra versionen. Uppsatsen är nu godkänd och jag kommer att rapportera in resultatet på onsdag. Fortfarande finns en del brister rörande analysen men det är inget som gör att du inte kan bli godkänd."


alltså. uppsala universitet är det enda universitetet som ger folk godkänt på c-uppsatserna utan att först ha läst dom. jag blev godkänd, av personen som skrivit mailet, redan i JUNI och det här mailet säger mig att hon inte har någon koll och att den fortfarande ligger oläst, eller?


utgående:
"Du behöver inte rapportera in betyget om det fortfarande ligger på G, eftersom du redan hade satt det betyget innan du läste uppsatsen.

Däremot vill jag gärna ha mitt ECTS-betyg höjt, för så pass bra är den. När får jag ta del av dina kommentarer rörande analysdelen?

Vänligen,
Emilie"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar