torsdag, september 10, 2009

otäckt.

blev rätt skärrad på tåget hem ikväll. en mörk kille (för beskrivningen) något eller ett par år äldre såg mig och började prata med mig direkt medan folk väntade på att tågdörrarna skulle öppna och så fort jag såg honom var det äckelvibbar. städat yttre med ljusblå tröja och beigea chinos men blicken. jag såg hur han gick på första vagnen och gick så långt fram ifrån vagnen han var i som jag kunde och klev på, satte mig ensam. några minuter senare har han tydligen gått igenom alla vagnar för att komma till vagnen jag sitter i och börjar med sitt spel igen och jag säger att jag inte vill prata med honom, han undrar varför innan han slutligen ger upp och går iväg, bara för att komma tillbaka stunden senare och passera mig samtidigt som han drar upp sin långa tröja och har sina byxor nere på låren och ger mig ett nöjt leende. FÖRSTÅR NI? jag blir äcklad. sen började folk att sätta sig runt mig i vagnen, han går förbi IGEN och försöker få min uppmärksamhet när han tittar på mig. när tåget går är han med, och jag blir allvarligt rädd när han för sista gången kommer tillbaka och vänder sig om och ser på mig innan han sätter sig i samma vagn i andra sektionen. jag ser inte var eller om han har gått av när min station kommer. slappnar av först när jag är hemma. mamma säger dock att det är de som blottar sig som brukar vara ofarligast. som tur är i detta fina land är det lagligt med alla sorters vapen!!! *har lite besparingar på banken*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar