tisdag, augusti 28, 2007

höst.

det är höst nu och löven faller, har gått omkring i min höstkappa de senaste dagarna. och kjol. så jävla snygg, fastän det var svinkallt, blåsigt och regnigt ute idag, jag tyckte om det och trivdes. en kille på en parkering granskade mig och log, jag log och gick. vid hissen sa en tjej att hon tyckte om min kappa, att den var snygg. jag sa tack. ta världen med storm-mentaliteten är här, det börjas nu. favoritperioden på året för det är nu allt händer och kommer hända och den bästa känslan är känslan av att vara på väg någonstans och inte stå still. lönen för sommarens slit är här, recentior som alla 7000 nya studenter får med en av bilderna jag tagit som omslag har kommit, styrelsemötet igår kväll på två timmar gav resultat med ny redaktion, stormöte för radion på norrlands i helgen, och upplands vill ha mig och jenny att spela på deras gasquer, emma ska ha inflyttningsfest i linköping och robert i sin nya lägenhet i göteborg, kick-offen för styrelse- och ledningsgruppen i mitten på september, örebro nästa torsdag, pop dakar eller this is wanted nu i helgen för att träffa alla från emmaboda igen.



när jag gick hem med kristoffer från sjukhuset och stan sa han att jag är vacker men att han aldrig riktigt vet var han har mig, på gott och ont, så fort han trodde han hade allt klart om mig så vändes det upp och ner. jag vill ha det så, det är väl ingen poäng med att vara med nån man tröttnar på och vet allt om efter fem min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar