torsdag, januari 22, 2009

detta har hänt:

jag har blivit utslängd från fek b, har en telefon som stänger av sig själv några gånger per dag ibland och inga alls andra dar, har just ätit lunch, börjat en annan kurs där en av föreläsarna ser ut som loa falkman och en annan har en halvkonstig peruk som jag inte kan sluta titta på (jag älskar honom), har köpt böcker för mer än tusen spänn, har 113 kr kvar på kontot, glömt att ansöka om csn, har fått en hel handskriven a4 (sällsynt numera) uppklistrad med kletig bruntejp om att jag av misstag har använt hans förråd, failat på en tenta, varit på en poem-föreläsning, blivit tagen för en femåring av sjukvårdsupplysningen, gråtit, varit på radion dygnet runt, blivit tjenis med en av männen på tryckeriet i göteborg, tröstshoppat en ny skohyllvåning som jag även har monterat. på lördag spelar jag tillsammans med kristoffer på velvet, jag får ta det gamla vanliga vaktsnacket "om vi börjar slåss, bryt gärna av". apropå det börjar det väl vara fjärde gången vi kör ihop, vi kanske borde kalla oss för SMASH UP, om det blir något långvarigt liksom (fattar ni?). det är väl så mitt liv ser ut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar