fredag, januari 16, 2009

redovisning och analys.

fy fan. vad jag hatar ekonomi. JAG HATAR EKONOMI. jag har inga vänner som läser ekonomi, DET ÄR BARA TÖNTAR SOM LÄSER EKONOMI. jag hatar mig själv för att jag suger när det gäller ekonomi. VAD FAN ÄR DET JAG HAR MISSAT? nya värdet på aktierna efter nyemissionen, VAD ÄR DET JAG HAR MISSAT!!?!??! alla siffror är ju där, all info finns där, INGET svar är rätt. jag är så jävla dålig på det här. och då kommer kristoffer förbi, för han vet att allt är piss fram till kl 24:00, deadlinen, och han kommer och kokar te med äppelsmak som jag får välja, och han gör chokladpudding med banan så att jag kan tröstäta när jag är färdig. han är rätt bra ändå. och snygg. tentan är imorgon på pollacks. det betyder att jag måste börja cykla härifrån kl 06:00, typ. BRA. PISS.

1 kommentar:

  1. No more ekonomi. Ekonomi är ute och FEK:en är död. RIP

    SvaraRadera