onsdag, oktober 06, 2010

gå och tänk i boxen.

okej, jag skrev förut att jag var orolig för att min magistergrupp av medelålders tvåbarnsföräldrar skulle se mig som någon som inte tillförde något pga min avsaknad av barn och trettioårig arbetslivserfarenhet. det är jag inte längre efter att ha läst deras pm. vad jag förstår så jobbar två av dom på samma ställe dessutom? jag gjorde klart projektstrukturen med en av deras frågeställningar och la upp det och hade idag fått det här svaret: "Bra att du börjat då har vi något att utgå ifrån, men vi bör ha upplägget efter de anvisningar vi fått i "Att genomföra och dokumentera ett projektarbete." dels ÄR det gjort efter upplägget (med vissa förbättringar, problemformuleringen före teorin t.ex.) och dels vittnar den kommentaren om hur inrutad personen är, och jag inser än en gång hur djupt jag hatar grupparbeten. kan vi inte bara göra det på mitt sätt, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar