torsdag, oktober 07, 2010

jag har bara regn hos mig.

när jag kollade i diskussionsforumet hade jag fått ett ursäkt-meddelande. "Hej! Ja, jag ser ju nu att du har lagt upp jobbet efter anvisningarna. Jag var lite för snabb med kritiken där, ursäkta. Jag tittade bara på pkt 1-8 sidan 2-3 och inte Rapportens innehåll sid 3-5." inatt satt jag uppe till halv två och laddade ner dansk musik i mörkret. klockan nio var jag på radion och spelade in. jag redigerade till klockan var halv tre på dagen och sen gick jag i mina låga tretorn till folkcykel och hämtade min cykel. när jag kom sa han skämtsamt att han hade sålt min cykel. nu lyser både fram och baklyktan och jag fick en nyckelring med en dalahäst och texten sweden på omringad av strassdiamanter som en försonande gest. jag sa att det är sånt som händer och gick med cykeln i regnet. sen kom nisse förbi för jag hade skrivit ett mail om att det blåser isvindar genom luftintaget och jag ville veta vad man skulle göra för att få det att sluta. han lutade sig lätt ut genom fönstret och tog bort ventilen och stoppade in en monkiplastpåse och en h&mplastpåse som foder i lufttrumman och så satte han på ventilen igen. det blåser inte längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar