söndag, januari 15, 2017

party party.

har festat hela helgen. hiphopklubb i fredags och igår fest med gymnasietema och drinklekar hos sofie. adam kunde hela texten till tre gringos, sen tog vi fyrans buss till hornstull och gick på broder daniel-klubb. vårt gäng sitter i en soffrad i mörkret och så ser jag personen som sitter bredvid dom som satt och pratade med en tjej som han kanske var på dejt med, sättet han rörde sig på var detsamma.

första gången vi träffade varandra på en fest så dröjde det inte mer än en timme innan han hånglade upp mig mot köksväggen på festen. vi gick till nästa fest hand i hand och han fick sin cykel stulen medan vi kysstes utanför utestället, eller vi hånglade på kyrkogården bredvid utestället. han följde mig hem till kompisen jag bodde hos och vi korsade ett stort mörkt fält och det var stjärnklart ute och vi la oss ner på det daggiga gräset och sen kunde vi inte säga hej då så vi somnade ihop i trappuppgången på stengolvet till min kompis och vaknade kalla och stela och sen pratade han med en gemensam vän för att få mitt nummer och sen var det vi i ett par månader.


nu satt han mittemot mig på debaser, tio år senare. fortfarande skitfin. när petter började prata med honom gick jag fram och sa hej. han tittade på mig i en millisek innan han sa "det var ett tag sen" och så vi pratade ett tag och sen gick jag för att han hade sällis. bra karaktär emilie.

så många roliga ute!! om jag får önska om min blivande kille så får han gärna tycka om att gå ut och dansa och träffa folk. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar