måndag, januari 14, 2019

mardrömmar.

hade ställt klockan på 06.30, drömde en mardröm om att jag var gravid med c och hade fått för mig att behålla barnet och bli ensamstående mamma?! just när klockan ringde. så lättad av att vara ogravid med c klev jag upp direkt. igår drömde jag att jag var med c i alaska. också det en mardröm även om landskapen var fina. måste vara för att han hörde av sig i lördags, jag svarade inte. gud vad gott han skulle må om han bara visste.

första blogginlägget på ett år. natten mot nyårsdagen drömde jag en sensuell dröm om en kompis. jag skedade henne i underkläder och somnade. måste ha varit för att jag fortfarande var så bakfull sedan dygnet före nyår efter att ha halsat ouzo (spydde förmiddagen efter i köksvasken när det var upptaget i badrummet) och ätit skaldjur att jag bara ville krypa in i fosterställning. drömde hur som att jag skrev ned drömmen och bloggade. dvs, det är dags. i’m back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar