torsdag, oktober 04, 2007

fagersta igen.

hemtentan skulle in igår och jag började med den igår. satt i ett kör och skrev de där fem a4-sidorna analyser på widescreen i ekonomikums lässal på lånat lösenord och sen fem min tillbaka förvärvad kurslitteratur. åkte hem och hämtade mina saker vid sex och sen radion och sen hem och äta något och sen in till orvars och de andra. innan jag åkte hem på natten fick jag ett erbjudande om efterfest med gin och spaghetti.



efter att ha sovit för få timmar som vanligt så var det föreläsning 10-12, statistik. jag gick efter halva föreläsningen. gick runt på stan ett tag. då ringde kristoffer och var irriterad och arg för att han hade missat bussen till enköping och frågade om jag kunde skjutsa honom om jag hade bilen och jag svarade aldrig i livet och vi började bråka och jag närapå skrek inne på myrorna. rösten är helt tärd. jag blev så förbannad när vi avhandlade relationen på telefon för han fattar ingenting och jag kan ha använt meningen "du är ju helt dum i huvudet" ett antal gånger innan vi la på och det kändes som hans beskrivning "det här har väl inte varit det lugnaste förhållandet direkt" var ganska mild.



hjalmar och jag åkte till arlanda för att hämta tori, träffas för första gången på ett år, och hon undrade hur det var med mig och hon hade hört att vi inte var tillsammans längre "now we're gonna party a lot and have lots of one-night stands". var trött när jag kom hem, packade och åkte hit till fagersta. i bilen bestämde jag mig, och efter att ha kommit fram och sen spytt galla över honom med en oförtröttlig passion och nära till gråt under hela tiden, och hög röst så ringde han några timmar senare på kvällen från örebro. han sa att han vill komma hit imorgon.



(allt är förlåtet?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar