tisdag, maj 13, 2008

unt.

dessa pajsare på unt. research är a och o, hör ni det? vad har hänt med den grävande journalistiken? inte ett hopkok av historier. jag måste dementera, discodarling (fint namn va?) är inte en del av föreningen playsister. jag undrar vem som har sagt det? jag skulle kunna skriva mer utförligt om varför vi inte är det och om ni frågar oss direkt varför vi inte är det så svarar vi ärligt om hur vi började och det är inte för barns öron och det har med sex att göra.



en annan lustig grej är min granne. inte en av de grannarna jag bor med utan den kvinnliga afrikanen som är vägg-i-vägg med mig och skriker som en hel auktionsutropare vissa dagar, jag undrar om hon försöker prata i telefon över en riktigt dålig linje för man hör aldrig någon som skriker tillbaka eller om hon övar på en raplåt för det är ju inte riktigt som sång. hur som helst, när jag och kristoffer kom hem till mig i lördags natt tidig morgon så mötte vi henne alldeles när hon kom ut från dörren. klockan var runt tre och hon hade joggingoutfiten och vattenflaskan i högsta hugg. detta är ju väldigt konstigt. hon fick ett förläget uttryck i ansiktet innan hon gick ner. om det är någon som är nattjoggare säg till så kan jag hooka upp er.

detta får mig att tänka på min granne som jag bor med och en teori jag har som skulle vara väldigt kul att ta upp men inte så kul eftersom så många läser det här vilket får mig att tänka på att jag borde starta en anonym blogg som heter spill your guts som kan vara den privatare sidan av mig där jag bara skriver dumheter, till skillnad från här.

1 kommentar: