tisdag, september 23, 2008

en ny intressant dag. sex timmars grupparbete med den andra gruppmedlemmen, som sa "vi är i the zone nu!", "nu är vi i the zone", "jävlar, nu är vi I THE ZONE!" hela förmiddagen. jag kände ingenting. några timmar senare öppnade han ett dokument på sin acer-dator och fyllde det till hälften utan mellanslag non-stop med ordet "bajs" ("bajsbajsbajsbajsbajsbsjabsjabsbjsabajs"), med en (galen?) frenesi jag aldrig förr har sett och jag tittade mållöst på vad han höll på med och föreslog att han kunde fortsätta med bajsandet sen och fokusera lite på det vi skulle göra? när han sen plötsligt ställde sig upp och började gå tjugo varv runt i det lilla rummet (förutom alla turer till kaféterian, toaletten, papperskorgen - när han sa "du kanske märker att jag har svårt för att sitta still") kände jag bara obehag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar